torsdag 11 december 2014

Handledsvärmare - mönster och auktion till musikhjälpen

Hej kära vänner!

Jag ville göra ett par handledsvärmare men hittade inget mönster som jag föll för. Därför bestämde jag mig för att göra ett eget. Här ser ni resultatet.






De är virkade i ett tunt garn i 48% Kashmir och 52% Mohair.
De är lätta att göra och när jag var bjuden på inflyttningsfest för några dagar sedan så gjorde jag ett par under kvällen som jag gav till värdinnan. Det blev väldigt uppskattat!



Värdinnan i sina nya handledsvärmare


Mönstret finns att köpa av mig och kostar 10 kr.
(kontackta mig antingen här eller på facebook Onimi Design)

Om du inte vill göra egna utan köpa färdiga så har jag just nu en auktion ute till förmån för musikhjälpen. Där jag säljer ett par ljusblå handledsvärmare som i första biden. Ni hittar annonsen här: http://www.tradera.com/item/340754/222091701/ljusbla-handledsvarmare-virkade-i-48-kashmir


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar